Klik hier om mijn selectie te sluiten
Mijn selectie
/ 3

Mijn selectie verwijderen

Kies de producten die u wenst te vergelijken

Selecteer een gamma

Geen band

Selecteer een gamma

Geen band

Selecteer een gamma

Geen band

Het productfiche bekijken Het productfiche bekijken Het productfiche bekijken
Afmeting & Bandenspanning Voor uw motor

Prestaties & Technologie
Performances MICHELIN One
    Performances MICHELIN One
      Performances MICHELIN One
        Gebruik & Divers
        Dit overzicht afdrukken

        Technologie

        Ontdek de technologieën van Michelin

        Wegmotorbanden

        • MICHELIN NST Near Slick Technology

          Met een insnijdingspercentage van minder dan 5% (het percentage groeven in het loopvlak) neigt dit type band al sterk naar een slick.

          Het contactvlak met de weg is belangrijk en zorgt voor grip in de bochten (zelfs bochten met hoeken tot 60°).

          Meer weten

          Gerelateerde producten



        • MICHELIN SCT Synthetic Component Technology

          MICHELIN Synthetic Component Technology SCT bestaat uit 2 samenstellingen; MICHELIN Racing Synthetic Elastomers (MRSE) en MICHELIN High Tech Synthetic Compound (HTSC).

          Het synthetische rubber in de MICHELIN Racing Synthetic Elastomers (MRSE)-
          banden biedt net zoals de High Tech Synthetic Compound (HTSC) een zeer
          snelle opwarming van de band. U kunt uw knie al in de eerste bocht op de grond leggen…..

          Meer weten

        • MICHELIN SRT Silica Rain Technology

          In het rubbermengsel van het loopvlak wordt silicium verwerkt voor een
          betere grip op koud, vochtig of nat wegdek, zonder in te boeten op
          levensduur.

          In het rubbermengsel van het loopvlak wordt silicium verwerkt voor een
          betere grip op koud, vochtig of nat wegdek, zonder in te boeten op
          levensduur.

          Meer weten

          Gerelateerde producten



        • Công nghệ MICHELIN Overlap - Công nghệ chồng lớp

          Een vooruitgang in de bestendigheid tegen lekrijden

          Door drie verstevigde lagen in het loopvlak toe te voegen, alle drie bestaande uit een dikke rubbersamenstalling, biedt de band een betere bescherming tegen lekrijden.

          Meer weten

          Gerelateerde producten



        • MICHELIN ADT Amplified Density Technology

          Een stijver karkas dat een uitmuntende handling geeft en een verhoogde reactiviteit.

          De aramide in de karkaslagen van de achterband geven meer weerstand en zorgen voor een lager gewicht wat ten goede komt aan de stabiliteit bij hoge snelheden.

          Meer weten

          Gerelateerde producten



        • MICHELIN ACT - Adaptive Casing Technology

          Meer stabiliteit voor in de rechte lijn en in scherpe bochten

          MICHELIN ACT: Adaptive Casing Technology geeft variërende stijfheden naar gelang de hellingshoek. De band verandert geleidelijk van een flexibel loopvlak voor rijprecisie in rechte lijn naar schouders die stijver worden naar gelang de hellingshoek voor het nemen van een optimale bocht.Het flexibelere karkas beperkt het onrustige gevoel en de kickback van de band. Om beter de grenzen van de band te aan te voelen, voelt de rijder een kleine beweging als de grens bereikt wordt.

          Meer weten

        • MICHELIN XST X-Sipe Technology

          Gepatenteerde lamellen en geïntegreerde groevenstructuur.

          De MICHELIN XST X-Sipe Technology geeft motorbanden meer grip op nat wegdek door de gepatenteerde lamellen en zijn geïntegreerde groevenstructuur die meer water kunnen afvoeren.

          Meer weten

        • MICHELIN XST+ X-Sipes Technology

          De nieuwe generatie XST+

          De gepatenteerde lamellen en reservoirs geïntegreerd in de MICHELIN XST X-Sipe
          Technology, geven een uitzonderlijke grip op nat wegdek. De XST+ technologie
          heeft gekruiste lamellen om het remmen op nat wegdek te bevorderen en een
          afschuining van de lamellen om abnormale slijtage in extreme condities tegen te
          gaan. De gekruiste lamellen vooraan doorbreken de waterfilm en zorgen doordoor
          voor uitzonderlijke remprestaties bij nat weer.

          Meer weten

        • MICHELIN 2AT Dual Angle Technology

          Voor een stabiel en comfortabel rijgedrag
          Een revolutionair nieuw ontwerp voor motorfietsen, die de nodige sterkte en stabiliteit geeft aan zwaardere motoren met passagier of bagage én het nodige comfort biedt bij lange trajecten.
          2AT combineert op een uitzonderlijke manier de elementen bias en radiaal in het
          ontwerp van de band. Bias om het extra gewicht te dragen en radiaal voor het rijplezier.

          Motoren uit het GT segment vereisen complexe banden. Deze motoren zijn zwaar  en ze vervoeren vaak ook nog een passagier en/of bagage. Dit vereist eerder een diagonale opbouw maar zo gauw als de motorfiets hogere snelheden bereikt is confort ook onmisbaar hetgeen dan weer eerder een radiaalopbouw vraagt.

          Michelin biedt met de MICHELIN 2AT technologie de oplossing.

          In een MICHELIN 2AT opbouw zit de eerste laag bijna loodrecht op de weg, zoals bij een radiaalband maar de daaropvolgende laag is minder breed en onder een scherpe hoek geplaatst zoals bij een diagonaalopbouw.

          MICHELIN 2AT combineert het beste uit 2 technologieën:

          De diagonaalopbouw biedt een harder loopvlak voor een goed rijgedrag bij belasting.
          De radiaalopbouw heeft soepele zijwanden voor meer comfort  en geeft meer veiligheid met de gordel in de opbouw zoals deze bij snelle moderne banden gebruikt wordt.

          Meer weten

          Gerelateerde producten



        • MICHELIN 2CT Two Compound Technology

          Het rubber in het midden van het loopvlak is harder en biedt meer weerstand tegen acceleratie- en remkrachten. Het zachtere rubber op de schouders geeft meer grip in de bochten.

          Voorbeeld van de verdeling van zacht en hard rubber bij een MICHELIN Power Pure:

          Schéma technology MICHELIN 2CT
          Meer weten

        • MICHELIN 2CT+

          De nieuwe 2CT-generatie! 

          Harder rubber onder het zachtere rubber op de schouders voor meer stijfheid onder hellingshoek. Dit geeft meer stabiliteit in bochten, zeker bij harde acceleraties.

          Voorbeeld van de verdeling van de zachte en harde rubberlagen in een MICHELIN Pilot Power 3 op het achterwiel:

          2CT+ repartition on MICHELIN Pilot Power 3 rear
          Meer weten

        Offroad Motorbanden

        • MICHELIN MCP Maximized Contact Patch

          Door het nieuwe wedstrijdkarkas en de diverse karkaslagen is de band stijver en heeft deze een groter contactoppervlak.

          Verhoogde stabiliteit van de motor aan de voorzijde waardoor er later geremd kan worden en er snel ingestuurd kan worden in bochten.

          Meer weten

        Scooterbanden

        • MICHELIN PST Progressive Sipe Technology

          Voor scooters worden lamellen gebruikt om de waterfilm te doorbreken. Lamellen die optimaal blijven functioneren tot de uiterste slijtagegraad van de band.

          Er zijn meer lamellen naar gelang je van het midden van het loopvlak verder naar de schouderzone gaat.

          Meer weten

          Gerelateerde producten



        • Công nghệ MICHELIN Overlap - Công nghệ chồng lớp

          Een vooruitgang in de bestendigheid tegen lekrijden

          Door drie verstevigde lagen in het loopvlak toe te voegen, alle drie bestaande uit een dikke rubbersamenstalling, biedt de band een betere bescherming tegen lekrijden.

          Meer weten

          Gerelateerde producten



        Ontdek ook

        Video van het moment

        Video van het moment

        Video van het moment

        Nederland
        Nederland - Land wijzigen